5 Ocak 2014 Pazar

Google Adwords Reklamları



Web sitenize yeni ziyaretçiler çekmek, İnternet satışlarını artırmak veya mevcut müşterilerinizin ilgi düzeyini yükseltmek gibi farklı amaçlarınız olabilir. 



Ölçülebilir, güvenilir, esnek

Google AdWords, reklamlarınızı kaç kişinin fark ettiğini ve web sitenizi ziyaret etmek için tıklayanların veya sizi arayanların yüzdesini gösterir. İzleme araçları sayesinde, reklamlarınızın doğrudan sonucu olarak web sitenizde gerçekleşen fiili satışları bile görebilirsiniz.

Google AdWords hesabınıza giriş yaparak reklamlarınızın nasıl bir performans gösterdiklerini istediğiniz zaman görebilirsiniz. Size zaman kazandırmak için, tüm önemli istatistikleri ve rakamları listeleyen aylık bir özet de gönderilir.

Durdurun, başlatın, duraklatın, test edin

Ücretsiz olarak, istediğiniz zaman reklamlarınızda ince ayarlar yapabilir, yeni arama terimleri deneyebilir, kampanyanızı duraklatabilir ve yeniden başlatabilirsiniz. 

Reklamları, bölgesel veya küresel olarak yayınlayın

Reklamlarınızı belirli ülkelerdeki, bölgelerdeki veya şehirlerdeki ya da işletmenizden veya mağazanızdan belirlenmiş bir uzaklıkta bulunan müşterilere hedefleyin.

İnternet'teki müşterilere ulaşın

İnternet ortamında alakalı web sitelerinde, alakalı müşterilere ulaşabilirsiniz. Bir dizi seçenek, gerektiği zaman ve gerektiği yerde; web sitesi türüne, kitle türüne veya yeniden pazarlamaya göre hedefleme yapmanızı sağlar.